RóżNE RóżNISTE - przekrój zyciowy :-)

Sandomierz 2004


dlugopisik, ktory dostałam w pracy - niezbędnik kelnera :-D

podziwiam Saturna :-D

KOCHANE DZIADKI!! LWóW 2006



Giełda staroci

To pozostawiam bez komentarza, osoby, które mnie znają wiedzą co ten dom dla mnie znaczy
Wystrzałwy dziadek - im starszy tym lepiej się z Nim dogaduje :-D

"Tylko we Lwowie"

Herb miasta

Idziemy na pasterkę 2004?

Drugie Kochane dziadki! Na ganku w Świdnicy

HOME SWEET HOME
A to moje DWA NAJWIęKSZE SKARBY śWIATA!!!!! Które wychowały mnie i mają do mnie wręcz boską cierpliwość (bo anielska to za mało).

Wrocław - Ciocia Tania, Wujek Romek, Ja i Tato, 4dni przed wyjazdem do USA.

A tego oto Pana ;-) zapamiętam do końca życia. Dawno -dawno temu (jakieś 16lat temu) - weszłam z Tatą do obcego domu, wieczór, nie mam pojęcia, kto, co, gdzie i w pewnym momencie nachylają się nade mną takie duuuże okulary z uśmiechniętymi oczyma. Więcej nic nie pamiętam.... :-)


Betuś obchodzi urodzinki !!!23!!!, torcik upieczony specjalnie dla Mnie :-) przez Dodi. Jak się dopiero później dowiedziałam - aby mnie nie denerwować- jej 1szy w życiu tort!!!



Urodzinowy Poranek!


Urodzinowe śniadanko
Lwów 2005

Comments