USA 2006

My Wszyscy :) Moja Najbliższa Rodzina przez kolekne 5 miesięcy

Mariott 42piętro

Jeden z apartamentów na 42piętrze

Muzeum Szkła

Chinatown

Wjazd do Chinatown

Hard Rock Cafe Times Square



Na stateczku - Niagara

Niagara

Niagara
Most łączący USA i Kanadę



Bez komentarza

Jeden z domków(zamieszkały)

Trump Tower w tle

Mandarin Oriental***** Lobby 32piętro

Mandarin 45piętro



Thirsty Turtle - odpoczywam

Ja,Ola,Jo,Ola,Bartek

5th Avenue BUZIACZKI

Empire State Building o zachodzie słońca

Empire


Central Park



Pierwsze wyjście do klubu Exit - NY

Wracamy z plaży :-) Kąpałam się w oceanie :-)


Pożegnalna impreza

Krawaty w Black Bear
Noc przed wylotem do Polski, Times Square, 18.10.06

Czasy średniowieczne, "mój książę" ;-)

Oj będzie kara od kata. :-D

Statua Wolności



że niby mam mieć szczęśćie hihihi


Znów One Big Family

Comments