Polka w Gastro w Wielkiej Brytanii

 Cześć czołem kluski z rosołem !!!

Mam na imię Beata. Wyjechałam do Wielkiej Brytanii w 2012 roku. Zawsze pracowałam w gastro, tutaj też. Tak sobie pomyślałam, że będę Wam przemycać historie z życia codziennego. Czytajcie, komentujcie, śmiejcie się, płaczcie, żartujcie, plotkujcie, dzielcie się, doradzajcie, zostawiajcie historie, które Wy przeżywacie. 


Zawsze zarzekałam się, że nie będe używać PONGLISH!! Czyli połączenie polskiego z językiem angielskim. I w sumie w miarę mi to wychodzi. Ale z ręką na sercu przyznaję, że język gastronomiczny w języku angielskim jest O NIEBO ŁATWIEJSZY. I czasem muszę chwilę zostanowić się jakie słowa dobrać. Więc z góry przepraszam za poprawność gramatyczną :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D



Poniedzialek. 17.8.2020


Od 3 dni nie działa porządnie oświetlenie. Rano światło  na maxa - wiadomo trzeba obudzić ludzi, wieczorem przyciemnione, sexi nastrój  itd. Niestety przez to, że hotel jest położony w samym centum parku narodowego i przez tę całą pandemię świat stanął w miejscu - dotyczy to również wykwalifikowanych pracowników typu różnych inżynierów, elektryków itd itp

W każdym razie dupa blada. Jest na maxa i rób co chcesz. No widać tę różnicę jak wchodzi się na salę. Wiadomo komentarze są i to na potęgę. Ale, ale mieliśmy dziś stolik na 6 osob - VVIP (znacie to, czyż nie, stajemy na glowie żeby byli zadowoleni, wiadomo są równi i równiejsi, leczy jest to temat na kolejny post). 

Otóż owo towarzystwo zasiadło przy stole i poprosiło by przyciemnić światło. Nie można, no nie da sie. Odpowiedź gości: żeby wyłączyć żyrandol - Uwaga w restauracji są tylko 3 żyrandole, jeśli tak postąpimy to nastanie egipska, no może prawie egipska ciemność - Tłumaczymy: nie da sie, przepraszamy, tłumaczymy jutro będzie  Pan, naprawi i wszystko wróci do normy. 

Grupka ta stwierdziła, że jednak w restauracji nie pozostaną  i przeniosą się na inną salę. Alleluja - dobrze, że jestesmy w hotelu i mamy taką możliwość. Trzeba przyznać, że w tej całej sytuacji pomimo absurdalnych wymagań, goście byli naprawdę mili i nie mieli skomplikowanego zamówienia. 


A jak to bylo u Was? Mieliście kiedyś podobne doświadczenie?


Have a good shift!!

B

Comments